Kızım 2 yaş 2 aylık defter kitap ne bulursa yırtıp çiğniyor ağza atma huyundan vazgecemedik aşırı bir inat var ama sizler neler yapıyorsunuz acaba diyorum ben yanlış mı yapıyorum biberonu bırakmıyor süt içiyor uyurken onu içmeden uyumuyor bazen sallanıyor günlük aktivite yapmaya çalışıyorum ama malesef başarılı olamıyoruz 2 yaş anneleri sizde nasıl durumlar tvden uzak tutmaya çalışıyorum bazen yarım saat maşa koca ayi izliyor sonra hemen kapatıyorum tvyi konuşmasında iki kelimeli cümle var en fazla sizce normal mi bu yaşta bunlar