Kızlar oğlum 3 yaşına girecek fakat 7. Aylıkken hastalanmaya başladı. O zamandan beri sürekli her ay aynı günlerde hastalanıyor. Antibiyotiksiz ve havasız geçmiyor hastalığı. Her şeyi denedim. Sarımsak, soğan, bağışıklık güçlendirici immunol, balık yağları, d vitaminleri ama olmuyor. Olmuyor. Şuanda da hasta. Doktor bu böyle olmaz çok antibiyotik kullanıyor dedi ama başka yoluda yok. Sordum ne yapmalıyım o da bişey diyemedi. Bir kez havale geçirdiği için başka ilaçta veremiyorlar. Lütfen bi çare ya tükendim artık. Çok üzülüyorum çocugumu böyle antibiyotikle sürekli iyileştirdikçe. Öyle herşeyi yiyen bir çocuk değil ama açta gezmiyo. Etini, tavuğunu, balığını yer. Sadece sebze ile arası yok.