Melike2023 Bebeğim 4 aylık iki gündür geceleri uykusundan içini çekerek ağlayarak uyanıyor uyutuyorum 10 dk sonra yine aynı şekilde ağlıyor sizce neden böyle içim gidiyor öyle gözyaşı döküyor ki
Elisaltintas Melike2023 Benimki 7 buçuk aylık aynı şeyi bende yaşıyorum geçen gün zor sakinlestirdim baya uzun süre iç çekti 😔
KaynanaYiyen Melike2023 tabiki olabilir de. Diş ağrısından kızım hep ağlayarak uyanır. Ama o dört ay atağında da aynısını yaşadık. Uyuma reddi, meme mama reddi. Ağlama krizleri. Yani olumsuz çoğu şeyi yaşamıştık. Siz tedirgin olursanız doktoruna gidin mutlaka.
Melike2023 KaynanaYiyen kızım her atağı çabuk atlatırdı birkaç günde ama böyle ilk defa yaşıyoruz çok çabuk geçer inşallah göreceğimiz başka atak yoktur inşallah
Alpmomy Melike2023 sürekli mızmız ağlama, tek başına kalmamak, sürekli kucak isteme, uyku gerilemesi, gece 1000 kere uyanma, gündüzde dahil uykuya geçiş veya çok az uyuma, yapışık gibiyiz oğlum sürekli paçamda 😂😂
Pnar35 Bacım 4.ay atağını dibine kadar yaşamış biri olarak Şuan 6.ay atağına geçmiş bulunmaktayım beyin fonksiyonlarımı yitiricem bizim ki 2 hafta sürmüştü emmek istememe sürekli ağlama uykuya dalamama uyumama herşeyden memnuniyetsizlik Allah bize yardım etsin analık zor zanaat 🤣