Birkizannesi123 Kızlar 1 kere giydi dışı satenimsi çok hoş altı tüllü hafif kabarık duruyor tacı kendim yaptım oda satılık
Birkizannesi123 lux33 elbiseyi 450 ye aldım taç için aldığım malzemeler cipso çiçek 20 TL sırf altindaki krem kahve lazer kesim çiçek 20 TL hasır ip çok değil silikon 1 tanesi 7 buçuk siz karar verin 🌸
Birkizannesi123 neanladinyurdagull elbiseyi 450 ye aldım taç için aldığım malzemeler cipso çiçek 20 TL sırf altindaki krem kahve lazer kesim çiçek 20 TL hasır ip çok değil silikon 1 tanesi 7 buçuk siz karar verin 🌸
Mrvklc97 Çok güzelmiş ama 200liradan fazlaya satmanız çok zor , sıfır elbise almak daha mantıklı olur. Ama yine de iyi satışlar üstte kalsın