Bende var hamileyken kullanmadım doğumdan sonrada fırsat olmadı ama emzirmeyle alakası olduğunu düşünmüyorum yinede doktora sormak lazım.aslında bende tüm vücuduma uygularım diye aldım ama erindiğimden ve zamanım olmadığından ufak bölgelere yaptım 🤷🏻♀️ yüz ve koltukaltıma uyguladım baya da etkisini gördüm aslında ama bir yıldır kullanmadığim için kıllar çıkmaya başladı ama kullanırken çok iyi hiç çıkmıyordu. Bu arada ben jiletle almadım ağdayla alıp ertesi gün makineyle geçiyordum gayette azaldı yani çook memnunum tekrar başlayacağım bebeğim biraz büyüsün..😇