Merhaba bebeğim 4.5 aylık beşe gireceğiz grip oldu sadece burun akıntısı var belirti bugün doktora götürdüm serum ile aç dedi ama geri hemen tıkanıyor aspiratörü de yapıyorum ama fazlası da zarar ne yapmam lazım uyuyamıyor ağlıyor elim kolum bağlandı