2 aylık bebeğim doğdugundan beri reflü 🥹 reflü yatagı olmasına ragmen her yattığında 10 dk sonra reflüden dolayı hemen uyanıyor… maalesef gün içerisinde de defalarca kusuyor. Az az ama sık sık emziriyorum reflü olmasın diye, dik yatırıyorum fakat pekte işe yaramıyor.
Reflüsü olan bebeklere ilaç veriyorlar mı? Ya da başka bir çözümü var mı?
Yardım lütfen 🙏🏻