Poyrazkus Kızlarrrr merhaba doğumdan ne kadar süre sonra regl oldunuz benim bebeğim 3 aylık hala regl olmadım birde basurum var hala geçmedi aynı durumu yaşayan var mı??
yildizcihan Poyrazkus basur 6 ayina kadar bende devam etti cok zorlandim ama sonra gecti. 16 aylik kizim hala regl olmadim. Duzenli emziren annlerde 1.5 yasina kadar normal demisti doktor. 2 seneye kadar olmayan oldugunu duymustum.
2prenses1prens-annesi Bebeğim 4 aylık canım benim ilk 2 aylıkken sadece bi kaç gün lekelenme gibi oldu ama geçen ay yani bebeğim 3 aylıkken inanılmaz kanamam oldu bayağı bi söküldüm göbeğimin çoğu gitti o şekilde olunca
Dilarana 2prenses1prens-annesi ben 6. Aya doğru gidiyorum bende olmadım göbek gidiyo mu diyosunuz adet olunca
Poyrazkus yildizcihan çok teşekkür ederim sağolun bende baya zorlanıyorum basur yüzünden her seferinde kanama oluyor cok canım yanıyor 😔
yildizcihan Poyrazkus baharatli yiyecekler tuketmeyin kabiz yapacak besinlerde tuketmeyin kayisi yiyin biraz daha rahat olursunuz. Bende cok zorlanmistim cok kanama oluyordu korkuyordum. Cekindigim icin doktora da gitmek istemiyordum ama sonra gecti cok sukur
Vctry17 ve 4.aylar olur gibi oldum az az lekelenme şeklinde 6.5 ve 7.5 şeklinde oldum ikidir tam anlamıyla oldum ama.ben adet görmek istiyorum zaten yoksa çok şişlik oluyor karnım davul gibi oluyor