ftm2509 beta degerim 7.4 cikti bi kac gun sonra tekrar yapjn dediler acaba aranizda boyle olup hamileligi olan varmi hemsire negatif dedi ama yinede degere gore bodaha yapin dedi
hunilimomm ftm2509 5 ve üstü gebelik sizinki çok yeni de olabilir kimyasal da olabilir şuan önemli olan 2 güne bir takip edip yükselme var mı bakmak
Catlakbiranne ftm2509 Ne negatifi ya pozitif Ben 6 yla öğrendim değer sayısı önemli değil önemli olan sağlıklı artması Bana da hamile değilsiniz dediler aha çocuğum 2.5 yaşında 5 üstü gebelik var demektir
marisback ftm2509 hemşire neye göre dedi acaba? 5 üzeriyle gebelik var sağlıklı diyebilmek için değerin düzgün artması gerek
dilekaren ftm2509 Laborant olarak yorum yapıyorum yapılan testin cihaz referans değeri 0-10 arasıysa sonuç Negatiftir her cihazın ref.değeri farklı olabilir 5 çıkmışsa pozitif diyenler yanlış bilgi vermesin.
Catlakbiranne ftm2509 Ya yok bacım boş yapıyorlar bana da öyle dediler ağladım boşa yok diye 6 ydı değerim endişe etme değer sayısı önemli değil önemli olan artması
ftm2509 Catlakbiranne peki bi dahaki testi ne zaman yaptiniz ona gore gidim bende tekrar yada direk bi kadin dogima mi gidim