Ben emzirme sırasında 6 kez mastit oldum. Bu yüzden emzirmeyi bıraktıktwn sonra memogradi çektirdim. Memogradiyi çeken uzmanda doktorda süt gelme sürecinin 3 ay kadar uzayabileceğini söyledi. Sonucuma göre bezeler hala var ama emzirmeyi keseli3 ay oldu. Kısaca bir genel cerraha girmeniz de fayda olabilir. Fikrim yok sadece doktorların söylediği ile yönlendirmek istedim naçizane.