Kızlar 30 haftalık hamileyim iki haftadır hep bı kaşıntı tutuyor ama yara falan olmuyor kolumun ufak bı yerinde var sadece biraz da sırtımda uyuz değilimdir dimi 1 yaşında kızım var ona da geçer yoksa 😭😭😭 gebelik kolestazi için kan verdim yarın sonuca baktırcam uyuz olmaktansa onu olmayi yeğlerim yanlış mı düşünüyorum bilemedim