Haticeyns Canım, gördüm o haberi. İstanbulu da uyarmış bende İstanbulda 11. Katta oturuyorum. Rabbim her şeyi bilir, her sene İstanbul depremi diyor benimde iyice psikolojimi bozdu ama çok şükür yaşamadık. Allaha sığın, deprem duası oku evine. Allahın izniyle bir şey olmayacak