Kızlar merhaba 💘
Bebeğim 3,5 aylık , anne sütüyle besleniyor.
Her gün kaka yapan bebekti(günde en 3 -4 kez)
Ama 3 gündür kaka yapmıyor. Ama kabız gibi de sıkıntılı ağlamalı ıkınmalı hali yok. Keyfi yerinde.
Acaba sütüm mü azaldı diye düşündürmeye başladı. Fazladan emziriyorum kusuyo bu sefer de.
Biliyorum bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmaması normal ama doğduğundan beri böyle bişey olmamıştı.
Böyle bi durum yaşayan var mı? Ya da bilen var mı?