Ben philips avent kullanıyorum meme reddi yaşamadım çünkün günde max 2 kere mama veriyoruz. Fakat emzirme danışmanı materni kaşık biberon aldırmıştı. Bir defa onunla denedim sanki çok hava yutuyor gibi geldi bir de pratik bulmadığım için kullanmaya devam edemedim.