6+3 günlük bebeğim gündüz uykusu zaten hep azdı ama şimdi gecede saat başı kalkıyor 10 dakika emip yatırıyorum kucağıma almazsam emzirmezsem katılıncaya kadar ağlıyor her saat başı yinr aynı düzen sonra gece tam kalkıyor 3 saat uyumuyor uykusuzluktan kendimde değilim kendi hayatım bitti eşimle birbirimize hiç vakit ayıramıyoruz herşey çok kötü bu durumu nasıl düzeltebiliriz yardımcı olun nolur kafayı yiyicem ben