Agaclargibi emin olun hiç acısı yoktur bir tek ilk gunlerde krem sürünce acıyordu. Benim oğlum çok pinpirikli bir yeri acısa kiyametleri koparır o kadar nazlı ,, sünnet oldu sadece krem sürdüğümde aciyir dedi . Banyoda yıkamama izin vermez pilin kopacak diyor. Yoksa acı falan yok