Kızlar ben 3 yıllık evliyim 19aylik kızım var bn ilk evlendigim zaman 8 aylik evliyken hamile kalmıştım ozamn 6 aylık falanken Dr gitmiştim ve ultrasonda çok küçük bı polikist over var denmişti ama tahlilerim faln hepsi çok iyiydi yumurtalıkların da gayet iyi denilmişti iki ay ilaç kullanıp hamile kalmıştım ama şuan ikinci çocuğu istiyorum doğum yaptıktan sonra hiç Dr gitmedim adet olarakta çok düzensiz sayilmaz adetleriim boyle bi durum yaşayıp ikinci hamilegi tedavisiz hamile kalan varmı