busrauyg Merhaba 3 aylık bebeğim var rota 1. Aşi ağızdan verildi 5 dk sonrası bebeğim kustu aşının faydası olmazmı gitmişmidir aşi kusmukla😏
Burcu11 busrauyg öncesinde ve yarım saat emzirmemek gerekiyor demişti doktor kusmaması için . Büyük ihtimalle etkisi yok olmuştur ama doktora danışın yine de