Kızlar 4 ayımız bittti besinci ayın içindeyiz fakat bebeğim iki gundur enteresan sekilde sürekli emmek istiyor ve geceleri saaat bası uyanıyor ayrıca huysuzlaştı cok. Mama vermıyırum sadece anne sütüyle besliyorum. Sütüm yetmıyomu diye dusundum ama yetiyo o kdr içiyoki bezler kusmalar fazlasıyla oluyo. Ama huysuz huzursuz iki gecedir uykular bana haram😅 neden olabilir acaba