serifeins ama böyle giderse 4. Ayda başlamam gerekecek
Neden? Yani birileri bebeğinizin yanında sigara da içse isteyecek, alkol de görse isteyecek. Bebeğiniz onun yemek olduğunu, tadını, nasıl yendiğini zaten bilmiyor ki nasıl canı çeksin? O şu an oral dönemde olduğu için her şeyi ağzına almak istiyor. Az önce verdiğim örnekten gidecek olursak sigara da verseniz ağzına götürüp bir güzel çiğner ama sigara onun için zararlı değil mi? Asla vermezsiniz. Yemek de 3.5 aylık bir bebek için zararlı. Ayrıca o atılıyor diye vermek zorunda da değilsiniz. En azından 1 ay daha bekleyin ki bağırsakları gelişsin. Ben 5.5 Ayda başlamama rağmen bebeğim kabız oldukça, kakasını yapamadıkça acaba erken başladığım için mi diye soruyorum kendime. Onun canı yandıkça ben vicdan yapıyorum. Bağırsakları hazır değil miydi? Diye soruyorum hep. Yani bence bu konuda acele etmenize gerek yok.