Merhabalar. Oğlum 2 yaşında ve uyaran eksikliği var . Onun için ne yapabilirim , ona ne iyi gelir yollarını arıyorum. Rehabilitasyon merkezinde haftada 1 kere destek alıyoruz . Evde de kendim destek veriyorum herzaman. Ara ara oyun gruplarina goturuyorum Ama yeterli gelmediğini düşünüyorum. Yarım gün kreşe vermeyi düşünüyorum. Sizce faydasını görürmüyüz? Bilgisi olan çocuğunu kreşe gönderen anneler lütfen bilgisi olan yardımcı olsun 🙏