kivancsincap Ne gibi belirtiler yaşadınız? Huzursuzluk uykusuzluk gaz yaptı mı? Günde 1-2 fincan kahve içiyorum o nedenle sordum
tombikinannesi kivancsincap benimkinde baya gaz yapmıştı türk kahvesi bide akşam içersem gece sık sık uyanıyo
simseklivekalpli kivancsincap yapmıyor benimkinde. Genel olarak gazlı bir bebek değil. Bununla ilgili olabilir.
Lena77 Valla ben sezeryan oldum bağırsaklarım çalışsın diye doktor bolbol sadece Nescafé iç dedi. Bebek dünyay gözünü açtı kafeine selam yola devam dedi 😅 Öyle uykusuzluk huzursuzluk kabız hiç bişey de olmadı
MeetJoeBlack kivancsincap ben ilk aylarda hep kafeinsiz içtim , normal içtiğim zamanlarda da hiç bir değişiklik olmadı.
gozde41 kivancsincap ilk başlarda huysuzluk gaz vs yaptı o yüzden kesmiştim içmeyi 3-4 aylıkken içmeye başladım bi sorun yaşamadım çok şükür ama başlarda tavsiye etmem
meta1 kivancsincap benim bebeğim genel olarak uyumuyo kahve içmedim 2 gün yine uyumadı kahveyle alakası yok bence