isikbebek mukuslu kaka ve kan besin alerjisi belirtisidir. Şöyle ki ben ilk 10 gün süt ürünlerini tamamen kestim. Yalnız sadece yoğurt,peynir , süt değil içerisinde süt ürünü olan hiç birşey tüketmedim. Hazır paketli gıdaların bile içeriğinde peynir altı suyu var mesela 10.günün sonunda yavaş yavaş açtık diyeti üç gün peynir yedim üç gün yoğur üç gün süt vb en son yumurtaya geçtim yumurtayı da önce çeyrek sonra yarım sonra tam olacak şekilde açtık ve evet yumurta aranılan sonuç. Emzirme dönemim bitene kadar asla kullanmadım. Ek gıdaya geçince de tıpkı süt alerjisinden gibi çeyrek-yarım-bütün şeklinde ilerledik tabi sarısıyla. Beyazını 12. Aydan sonra veriyoruz burası önemli