Canyavrum Özellikle boy için bilinçli bir şekilde bir şey vermiyorum açıkçası. Babası çok uzun olmasa da ben 175 cm yim, genetik olduğunu düşünüyorum yani. Ama, maşallah diyeyim, iştahımız iyi, organik ve dikkat ederek, yaşına uygun olarak her şeyi yiyor. Halen çikolata, şeker vs tadı bilmez mesela. Paketli gıda, züber, fellas hariç hiçbir şekilde vermiyorum. 🤗💐