aslalp kocaman sarılıyorum sana. 22 günlük anneyim ben de. Ay ısını yaşadım ağır bir lohusalık geçiriyorum. Zamanla azalacak ama o ilk günleri hayatım boyunca unutmayacağım. Çok zordu, çok korkunçtu. Şimdi biraz hafifledi. Bunu şunu yap iyi gelecek diyemiyorum çünkü o günlerde hiç bir şey iyi gelmiyor. Sadece duşun altında ağla ve göz yaşlarınla birlikte akıp gitsin içindeki sıkıntılar. Çıktıktan sonra hep daha iyi olacağım de. Ve bol bol dua et güzel anne. Her şey iyi olacak.