Kaç haftadır geçmeyen öksürüğümüz için doktora gittik yapılan tahlillerde kanın da çok az enfeksiyon olduğunu söyledi doktor,azitro antibiyotik verdi 3 gün kullan dedi sadece ama antibiyotik kullanma taraftarı değilim kullanıp yan etki yapan oldu mu bu arada kızım 3 aylık