Taze fasülye verdim haşladım havuçla çatalla ezdim blend edecek kadar çok yapmadığım için. Ama iyi pişerse süzgeçte de edebilirsiniz. Bezelye de kayınvalidemin buzluğunda vardı kendi çıkardığı, onu aynı şekilde az suda haşladım püre kıvamı için kendi suyundan da koydum süzgeçten geçirince. Ben ilk tadımlarda sadece o sebzeyi tattırdım. 3 gün boyunca. Karışımlara tüm hepsi bitince başladım. Bi de önce sebzeleri bitirip sonra meyve tattırmıştım. 7. Aydan sonra meyveli muhallebi yapmaya başladım. Pirinç unu, organik bebek irmiği, organik yulaf unu aldım ebebekten. Bi de ruşeym aldım o da faydalıymış. Pirinç ununu bazen muhallebiye eklerim bazen de çorbalarının kıvamı artsın diye ekliyorum. Şimdi 1 yaşına girecek öyle gereksiz kilo da almadı ki prematüre kilo alsa hemen belli olur. 8. Aydan sonra tam buğday unu ile ekmek yapmaya başladım. Aynı şekilde poğaça kek falan da yapıyorum tuzsuz şekersiz kuru meyveli. Tariflerde zaten kaçıncı aydan sonra verileceği yazıyor hep. Çilek alerjisi biraz tehlikeliymiş ona dikkat ettim. Yumurta sarısıyla başlanıyor. Haşlayıp yoğurtla karıştırıp verebilirsiniz. Bi süre sonra kendim yiyemediğim için beyazını da tattırdım atınca boşa gidiyor içim elvermedi.