Daha henüz dişi çıkmadı ama ben yapmicam dini inancım gereği. Diş hediği şamanlıktan gelen bir şey ve dişlerin daha düzgün daha rahat çıktığına inanılır Buda allahtan başka bir şeyde medet ummak oluyor. Çok inançlı biri değilim ama olduğunca dikkat etmeye çalışıyorum ama şamanlıktan ve hiristiyanlıktan kalma şeyleri yapmayı doğru bulmuyorum. Yapanlara tabikide saygı duyuyorum ve çokta gittiğim oldu 🙏🏼