Mutluebeveyn Kızlar bebeğim on aylık dişi çıkacak aşırı derecede sızlanıyor ağlıyor susmuyor ateşi 39 lara kadar çıkıyor uyuyamıyor emmiyor tavsiyelerinizi yazabilir misiniz ne rahatlatır bebeğimi calpol veriyoruz o da pek işe yaramıyor şuan 😔😔
Dilararden Mutluebeveyn diş ateşi 39 a çıkmaz. 38 38.5 arasıdır eğer 39 görüyorsanız diş değildir başka sorunu vardır.
Lena77 Mutluebeveyn bebekte enfeksiyon olabilir canım. 39 derece çok yüksek bir derece. Ilık bir duş aldır imkanın varsa bi acile götür istersen
Merveio14 Mutluebeveyn geçmiş olsun diş ateşi 38 İ geçmez enfeksiyon olabilir. Çorabına limon sıkıp giydirin ateşinin düşmesine iyi geliyor , tahlil verin derim hem içiniz rahat olur
Abaegrk Mutluebeveyn herkes söylemiş zaten bende onu yazmaya geliyordum diş ateşi 38i geçmez demişti doktorum