babymom8 Makat catlagi veya basur olabilirsiniz bana doktor prakortil diye bi krem yazmisti 3 gunde gecirdi
babymom8 byzzyb sağlik ocağindaki doktora gitmistim anlatmistim. O yazmisti. Acilde pek sanmiyorum ilgileneceklerini. Duphalac diye bi surup da yazmisti kabizligi onleyici
babymom8 Unicorn67 saglik ocagindaki doktor yaziyor. Eğer çok ilerlememişse. Bence saglik ocagina gidin ilaclar gecirmezse genel cerrahiye oyle gidersiniz.
barlasatamommy genel cerraha gidiliyor. benim de normal dogumdan sonra oldu. doktora gittim fitil verdi bana 3 tane kullandım cok sukur gecti.