Sabah sol göğsümde acı vardı ellediğimde kitle vardı daha sonra durmadan o taraftan emzirdim o kitle yok denilecek kadar azaldı. Duşa girdim sıcak su tuttum biraz, duşa girmeden hafif kızarıklık oluşmuş belirli bölgelerde. Bu arada oğlum 6 aylık olacak.
Mastit mi anlayamadım. Sürekli oradan süt akıyor. Öğlen biraz masajda yaptım