eses2929 Kızlar 10 yaşından beri egzamayla uğraşıyorum ellerim sürekli kabarcık kaşınıyor çoğu zamanda ağrıyor. Doğumdan sonra ayağımda da çıkmaya başladı. Kullandığım kremler var elbet. Ama var mı şunu kullandım geçti vs diyen?
eymenin_annesi34 eses2929 omuz kısımlarımda falan kırmızı kuru kabarcık şeklinde lekeler var egzama mı acaba
Uykusuz-annee eses2929 ürederm lipo denediniz mi ? Bende 13 sene önce vardı ne yapsam geçiremedim babamdada vardı bu kremi annem kullan diye vardı herşey ondaymis geçti şimdi stresten tekrarladı kollarımdada oldu tekrar aldım kremi çocuk doktoru kullanabilirsin dedi tek kullanma bile farketti hatta şimdi sürdüm bunu yazıyorum🤣
1Zehraninyusrasi Doktor nadir ahmadli die Azerbaycan’da bir doktor var 1 haftada sonuç verdıgı bile oluyor bir tanıdığım onun ilacı ile kurtuldu