Eceerva Bebeğim rüyasında ağlıyrdu öylesine video çekmiştim kardeşim hastanede çalışıyor doktora göstermiş nörolojiye gitsin demiş de anlayamadım normal değil mi neden nörolojiye gitsin demişler
BuOz Eceerva ne kadarlık bebeğiniz? Neyden şüphe etmiş ki anlamadım bende normal diye biliyorum 3.5 aylık bebeğim oda aynı
melekortac @Eceerva benim oğlumda içerlenerek ağlıyodu, ne sorun olabilir bende anlayamadım. Büyüdü şuan 14 aylık hala arada içerlenerek ağlıyo rüya gördüğü zamanlar
beyzakus Benim bebeğim de 5,5 aylık bazen ağlayarak uyanıyor rüya olduğu belli oluyor, uyanır uyanmaz etrafına bakınıyor huzursuzca beni görünce rahatlayıp normal haline dönüyor, neden nöroloji demişler acaba merak ettim şimdi
Eceerva beyzakus evet işte bizimki sadece iki kere böyle oldu ama şu an aşırı huzursuzm. Atak olabilir demiş beyinine baksinler demiş
Adenkom Ne olabilir yahu uykuda ağlamayan gülmeyen bebek mi olur refleksleri basıl gelişecek yoksa hatta büyükler melekler güldürüyor ya da öfkelenmiş derler 🫥 siz yine gösterin ama bence sakin olun ☺️
Adenkom Eceerva bence hiç bi sorun yoktur ya benim bebeğimde içli içli ağlardı belli zaman sonra azalıyor zaten sonrada geröek rüyalar başlar 🥹
Ecevren Merhaba canım bnn bebegimde öyleydi ve gözleri dalıyordu, ben de vok korktum. Nörolojiye gitrik eeg cektirdik epilepsi icin cok sükür bi sey cıkmadı. Sende ne olur ne olmaz git bi baktır illa bi sey var diye degil. Bnm hala aglıyor icli icli ama bi seyi de cıkmadı. Gülmesi aglaması bebekkenki oldgu gibi degil, bnde millete dedigimde bnö bebegimde öyleydi diyorlar ama bu aglama sekli ilk zamanlardaki gibi degil bildigin labus görüyor ve icli icli aglıyor
Eceerva Ecevren dün gece de kâbus görür gibi ağlıyrdu sanki rüyasında kucağıma aldım uyanmadan emzirdim geçti. Uyanıkken aglamiyr