Gamze0307 bi süre benmkide öyleydi 1yaşından 1 bck yaşa kadar mama ağırlıklı beslenmişti iştahsızlık olmuştu kılo vermişti bende ne severse ondan yedirmıştım mesela sabah kahvaltı yapmaz tost börek hamur işi yer patates kızartması arada yaparm yani neyi seviyorsa artık onu pişirmeye başlamıştım snra normal şeyler yemeye başlamıştı sevdiği şeyler mutlaka vardır benmki günde 3 kez mama yerdi o aylarda şimdi sadece ek gıda yer ne mama ne süt aramaz hiç