papatya_17 canım ikiside Aptamil ve Bebelac markalarına göre çok daha hafif. Her bünyeye farklı etki edebilir elbette ama hipp kullanip hiç gaz kabızlık yaşamıyorum diyende var. Ben sma kullanıyorum 26 günlük oğlum. Ama o gaz hep var hep var. Zaten gazın olma sebebi fizyolojik bir durum aslında. Yani sen mama olarak bence ne kullanırsan kullan illa gazı olacaktır. Çünkü onu çocuğun bünyesi yapıyor. İşte sen ekstra probiyotiklerle gaz damlalari ile destekleyeceksin. Ha birde ekstra olarak sma comfort var biz ilk hafta onu kullandik aşırı gazlı kolik bebekler için daha az gaz yapıyor içerik olarak istersen smaya başlıyorsan direk ona başla. Ama onun ufak kutusu var 400 Gr 800 gr olarak yok haberin olsun.