seda_asan1 Düdüklü kullanmıyorum kızlar. Normal tencere dolay pişen dağılmayan iri fasulye alıcam hangi markayı önerirsinz
Yildizzza seda_asan1 bimin fasulyesini ıslatmadan pişiriyorum gayet güzel pişiyor ama iri değil bende iri arıyorum
Guzelanne19 Şeker fasulyesi iyi oluyor derler ben annemin yazlık evine bahçeye ediyorlar ordan taze toplayıp dolabima atıyorum ama düdüklü kullanıyorum hatayin baş biberinide ekleyince çok leziz oluyor