Kizlae saçım aşırı dökülüyor ve çok seyreklesto resmen tepem açıldı derisi belli oluyor dokotr kur versi oxel ilaç karışım yaotim yarın baslicam kullnamaya bana önereceğiniz iyi bir şampuan var mı yada sabun bir yandan sabun kulnmk istiyorum saçlarıma blandaks kullanıyorum bioxin kullandım siyah sarımsak li şampuanı saçlarım aşırı dahada döktü 😒 luften bana iyi biseyler önerin piskolojim bozuldu saçlarım kellesti kapaliyim saçlarımı artık topuz yaomiyorum kısacık kestim dokotr kıskaç toka kullnamami soyledi