Kızlar arkadaşım 7 aylıkken uyku eğitimi verdi çocuğun resmen huyu değişti. O mızmız huzursuz çocuk gitti sakin güleryüzlü bir oğlan geldi yerine. Uykusunu aldığı için annesi de oğlu da çok mutlu maşallah. O yüzden ben uyku eğitimine çok sıcak bakıyorum tabi ki ağlatmadan, odayı terk etmeden. Uyku eğitimcileri ilk 3 gün çok zor geçiyor sonra bebek alışıyor diyorlar. Ağlama sebebi de yöntem değiştiği için yoksa bi canı yanma, üzülme gibi bir durumu yok yani 🥰