cnsuakbas Ya kızlar bebeğim 3 aylık dördüncü ayına girdik ama bi kaç gündür elini deli gibi kemiriyo resmen çok fazla salya akıtıyor emerken memeyle savaşıyor sanki dişmi çıkarıyo acaba yardımcı olurmusunuz
ipelya cnsuakbas benim kızım 3 ay 4 günlük aynı şeyler bizde de var normal demekki. Biz de de emmeme problemi başladı. Meme reddi yasiyoruz
Dilararden Hayır damakları kaşınmaya ve dişleri için hazırlanma başladı gayet normal bundan sonraki tüm süreçler böyle geçecek.