BusraAlihan Merhabalar ben Hatay’da oturuyorum .. Doğum yapalı 5 ay oldu . Doğumdan sonra tiroidlerim cok çok düşük çıktı .(Hipotiroid). Hatay’da endokrinoloji bölümü yada iyi bir dahiliye bölümü doktoru yada hastane tavsiyesi olan varsa çok sevinirim
Ozlmtomris Kemal agbaht defne hastanesinde gayet iyidir doktordur gittiniz mi bilmiyorum ama görünce yazmak istedim