Kızlar bugün bir profa gittim geçmeyen kanlı kaka vardı alerji testi yaptırmıştım İgE değerleri en fazla 0,58 olan gıdalar vardı doktor dediki süt ürünleri ve yumurta hariç herşeyi ye kakada nokta nokta kan olsada umursamana gerek yok yemeye devam et dedi eğer çok kanlı olursa bana ulaş bi bakıyım dedi internetten okuyup herşeyi kesiyorlar sütün kalorisi düşüyor bebekler gelişemiyor öyle olmaz, alerji testleri 100 olanı gördük bunlar hiçbir şey değil dedi. 5 buçuk aylık kızım 20 gün sonrada gel ek gıda sürecini başlayacapız birlikte dedi.