Moms22 17 aylık oğlumun tahlil sonuçları böyle çıkmış 2 hafta sonra tekrardan tahlil istendi ama hastalık geçirmedi hiç 1 ay önce burun akıntısı oldu nezle gibi , internette kötü şeyler yazıyor anlayan yardımcı olabilir mi şuanda iyi kıpır kıpır 😔
Tugba5834 gencmom_ benim tahlillerime de bakarmısınız paylaştım da pazartesi gidicem ama dayanamadım internette çok farklı şeyler yazıyor
gencmom_ Moms22 ufak bi enfeksiyon geçirmiş olabilir korkulcak bişey yok benim kızımın neleri yüksek çıktı bazen çocukların yüksek çıkabilirmiş
Moms22 gencmom_ Çok teşekkür ederim doktor korkuttu beni uykularım kaçtı resmen kafamda kurmaktan Bide bunlar düşük çıkmış ama enfeksiyon kaynaklı mı