tazeeeannee ayyy benim bebekte öyleydi kulak arkası göğsü kaşları kafasında omuzlarında cok çok kötüydü ben işe kıyafetlerini sıvı bebek sabunundan duru granüllü sabuna geçiş yaparak başladım sonrada doktorumuz bu kremle şampuanı önerdi çok çok memnun kaldım açıkçası biraz pahalı ama değer Atopik dermatit ve konak var dedi çok çok iyi geldi maşallah 🥹