Bebegime 15 20 günlükken beyin emari cekildi yogun bakimda yatarken bi ilac verdiler ne oldugunu bilmiyorum buyuk ihtimalle anestezidir ve öncesi sonrasi ac kalacak demediler kalmadi da ben daha bugün ögrendim âç kalinmasi gerektigini aç kalmasi sonucun dogruluk payini etkiliyor mu neden aç kalinacak diyolar bilen var mi hemsire arkadaslar felan bi yardimci olsin lutfen suan cok kafama taktim