_isabella Reglim biteli tam 10 gun oldu. Bugun kanamam basladi. Bu neden olur offf belim cok agriyo 3 günden beri.
emilia _isabella Dogumdan sonra 1 yıl boyunca düzensizlik olabiliyor, ben bir boyunca regl oldugumu biliyorum. Doktora da gidin mutlaka ne olur ne olmaz
KaynanaYiyen _isabella ya evet herkesin lekelenme tarzında oluyor. Ben 2 ay regl olmuşum gebeliğin üstüne. 3. Ayda öğrenmiştim. Şiddetli bel ağrım ile. Tabi Allah isteyene nasip etsin orası ayrı da.
_isabella KaynanaYiyen ayy ciddimisiniiizz .belimin sag tarafi oyle agriyorki ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum.. Ultrasonla mı ögrendiniz testle mi.
KaynanaYiyen _isabella ya ilk ay test yaptım çıkmadı. Kan verdim çıkmadı. Bu arada planlı gebelik. İkinci ayda da regl oldum dedim yine yok. 3. Ayda regl iki gün gecikti testte hemen çıktı.
_isabella KaynanaYiyen ilk kez duyuyorum boyle bir sey doktorunuz ne dedi. Boyle birsey nasil olur muş?
KaynanaYiyen _isabella benim doktorum çok komikti ya. Seninki içeride takılmış çay kahve içip iki ay sonra döllenmiş demişti🤣
_isabella KaynanaYiyen Allahim aciklamaya gel. Cok bilimsel olmus🤣🤣yani o degilde cok tedirginim offf..
KaynanaYiyen _isabella zmnssm evet ya. Kuzum ben öyle sadexe söyledim olmadı git doktora bi kan ver. Me bilim test al yap. Nolur ne olmaz.