Sevgili anneler, doktorumuz 15 günlük bebeğimin kilo akımını bir tık az bulunca ek olarak sağım da yaparak ara beslemeler yapmamı söyledi. Bende lansinoh çiftli elektrikli makineden mevcut. Ama sanırım kullanmayı tam olarak çözemedim. Ne zamanlar sağım yapılmalı? Kaç cc çıkması lazım? Sağım öncesi yapmam gereken bişi var mı? gibi konularda fikirlere ihtiyacım var. Makineye özel olarak da kullananların ayarlarıyla ilgili desteğine çok sevinirim 😊