As_li Kızlar bebeğiniz hastayken duşunu erteliyor musunuz uşur daha cok koyulaşır hastalığı diye ? Veya her zamanki gibi aldırıyor musunuz
anonim351 As_li yani ben tam tersi ertelemiyorum. Öksürüğünü hafifletiyor sıcak daha rahat uyuyor. Bide kendimden yola çıkıyorum ben hastayken iki gün arka arkaya duş alsam kendime geliyorum. Bebeğe haftada iki kere aldırıyorum öyle olunca . Etkisini de görüyorum bence bünyesel birşey.
Gizmokzilla As_li açıkçası ben yaptırıyorum hatta daha sık yaptırıyorum çünkü rahatlıyor o hastalık ağırlığını atıyor üstünden ben kendim de öyle olurum hep 🌸
Bal38 As_li şuan oğlum hasta erteliyorum bende eşimde hep hastayız ama artık kış geldiği için 4 5 güne bir ettiririm galiba banyo önceden 2 güne bi ettiriyodum
Minel-inannesi As_li yaz zamani günde 3sefer yikadigim oluyoduda simdi gunde1, disari isimiz varsa 2gunde1. Hastayken ozellikle burnu tikaliysa banyo cok iyi geliyo, nefesi aciliyo cocugun