Ozooo Kızlar ben bunu aldım merak ettiğim bişey var sulu yemek yapılmıyor sanırım kabın kenarları delik gibi fırın kabı oluyor mu ayrı satın alsam
Birdurummuvar Ozooo hangi modeli yada kaç lt olan ? Bende bunu merak ediyorum ama galiba fırın mantığı olarak kullanılıyor sadece . Ama sarma yumurta felan pişirenler var
Dilararden Xiaomi o silikon kabı da alsanız yemek için uygun değil. Daha çok kızartma, közleme kek pişirme gibi işlemler yapabilirsiniz.
bbbnnndzf Ozooo Ozooo ben kullanıyorum kozdur balık tavuk kızartma biber kızartması hepsini yapıyorum karnı yarık için hep kullaniyirum