Tugba5834 sadekahve_bitter şöyle söyliyim o zaman kırmızı çıkanları dansite 1.033 protein pozitif ++ nitrit pozitif lökosit pozitif +
gencmom_ Tugba5834 canım evet pozitif çıkmış enfeksiyon olabilir ama çok yüksek gibi gelmedi ve tek başına değerlendirilmez bu tahlil glukoz vb negatif çıkmış
gencmom_ Tugba5834 idrarında evet ay yok bakma onlara 😅 Benim kızımın neleri vardı Ay neler okudum bi gidiyordum doktor önemli değil diyordu 😂
sadekahve_bitter Tugba5834 çok enfeksiyon bakteri yok demek ki Sonucu Dr gösterin muhakkak Ama kültür temizmiş korkmayın