Kızlar bebeğim 2830 doğdu ilk ay 1 kiloya yakın aldı ama ikinci ve üçüncü aylarda bu kilo alımı yavaşladı. Bugün 3 aylık kontrolümüzde 5150 çıktı. Reflüsü var gaviscon infant kullanıyoruz. Kilo problemi için kanlarına bakıldı ultrason çekildi bi problem çıkmadı. Doktorumuz bugün çocuk gastroenterolojiye yönlendirdi ben bi problem bulamadım artık onlar araştırsın diye. Aranızda böyle bi sorun yaşayan oldu mu ?